Thursday 21 October 2010

Majlis Konvokesyen KIPSAS

Majlis Konvokesyen KIPSAS telah berjaya dilaksanakan pada 16 dan 17 oktober 2010 di Dewan Jubli Perak. Ianya telah disempurnakan oleh Duli Yang Maha Mulia Sultan Pahang dan YAB Menteri Besar Pahang pada hari yang berikutnya...Terharu juga melihat Siswa/Siswi menerima diploma masing-masing setelah berhempas pulas selama 3 tahun di KIPSAS. Ibu bapa pula datang dari pelbagai negeri semata-mata ingin meraikan kejayaan anak-anak mereka...semasa menjadi penyambut tetamu, sedih pula rasanya melihat wajah tua ibu bapa yang mana ada yang datang berpimpin dan berkerusi roda...senyuman mereka itu menggambarkan betapa mereka amat gembira..Sesuailah ammanat yang disampaikan oleh YAB Menteri Besar seharusnya graduan perlu mengenang jasa ibu bapa yang telah bersusah payah selama ini sehinggalah mereka berjaya menggenggeam segulung diploma...bagaimanapun ini bukanlah kemuncak kejayaan graduan...perjalanan perlu diteruskan...TAHNIAH SEMUA!!!































3 comments:

Anonymous said...

Kami hanya sempat berikan setitik, dengan izin ALlah kamulah yang akan menjadikanya selaut. Kami hanya mampu bekalkan sekepal, dengan izin ALlah kamulah yang menjadikannya segunung.

Ummu Iyad said...

patut direnung oleh semua graduan....

Anonymous said...

salam ck hisyam&puan yani...syukran alaikumaa ats sgl tunjuk ajr yg dicurahkan...xdpt km bls dlm apa jua btk sklipun pngorbann yg dlakukan...moga ALLAH titipkan brjuta gnjran wt kedua ibu bapaku...pndidik2 ku....aminn2 ya rabbal'alaminnn...doakn kjyaan km ank didkmu....~~slm krinduan wt suma pnsyrah kipsas~~NUR SYAZANA ABDULLAH-dakwah n pngurusan...:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...